Sunday, March 27, 2011

German Deli Imbiss

post aku minggu ni asik pasal makan je.. sape2 yg rase nak naikkan berat badan bolela follow kawan2 saya makan..dorang ni makan macam esok nak kiamat je..hahaa..asik makan, makan, dan makan lagi...tapi yang peliknya orang ni makn banyak mane pon berat macam 2 jugak..hahaha..

okla ni ada 1 tempat makan yang terbaik dari ladang..kalu sebelum ni aku post pasal Chicken Hartz Sunway, ni aku nak habaq mai kat angpa suma pasai 1 tempat best punya...tempat ni dekat ampang..cara nak pi sana ialah melalui MRR2,nmpk flyover dan hotel flamingo sebelah kanan, angpa belok kiri,btol2 sebelah kuil hindu pas2 nampak esso, belok kiri lagi...jalan terus sampai nampk petronas sebelah kanan,terus , traffic light yg pertama, anda buat u-turn di situ kembali smp ke petronas yang anda nampak itu...di belakang petronas itulah letaknya german deli...fuh letih nak explain..hahaha

ape yang best pasal tempat ni ialah it offers MEGA SIZE food..especially burgers and hotdog..hehehe

         XXL Jawbreaker, memang pecah rahang..hahaha..comparison with handphone


      comparison with my arm,besar bukan? hotdog 2, tangan aku mmgla besar..haha
       foot long a.k.a 12" inch hotdog..panjang jugak tangan aku..same size kasut aku

                           MEGATON 500..it is a monster, 500g patty 100% daging lembu ladang..haha

it offers a reasonable food price.. for that kind of size, its quite CHEAP..gile ko, burger besar mcm 2 jual dlm rm 16...ok le 2..silap haribulan korang tak bloeh nak bangun berjalan balik je sebab perut jadi besar..hahaha..

P/S: sape2 yang ade selera tinggi, suka nak cube benda baru, gado ngan bf or gf, lehla makn sini..Nyum2!

1 comment:

  1. ko lupe nk pos psal kisah si jawbreaker dan si jawbreak..

    ReplyDelete