Monday, April 11, 2011

TIGER biskuat yang aummm!!!

lama tak tulis dalam blog ni, haha ade cuti dalam 10 hari, tu yang balik kampung tu..spent quality time dengan family..makan-makan,sembang-sembang, jalan-jalan, solat jemaah dan mengaji sesama, I LOVE MY FAMILY..ececeh sentimental la pulak, biasala hari senin..hehe..aku kalau dekat rumah memang suka bangun pagi samalah jugak kalau dekat kampus,yang peliknya, hari ade kelas liat nak bangun, hari tak ada kelas, senang je bangun..hahaa..

ni aku nak cerita pasal sarapan @ makan pagi aku..selalu aku bangun pagi, mesti rasa lapar @ dahaga, 1st thing sebelum tido malam tu, aku akan sparekan air 1 botol untuk minum pagi esoknya and sarapan aku ialah TIGER biskuat perisa coklat extra!! aummmm..sebab ape aumm?? kan ke tiger tu aumm?? hahaha

biskuat tiger choc aumm..yang coklat selalu habis..huuu
sebab pe aku suka makan biskuat ni pon aku tak tau, tapi bagi aku biskuat ni sedap la..aku terikut-ikut kawan aku yang suka makan biskuat ni, tapi dua suka version original, sedap gak..heheh tapi coklat lagi sedap.. ape yang bestnya, aku penah tengok iklan kat tv kalau korang nak jadi pemain bola sepak HARIMAU MALAYA @ nak lompat jauh macam HARIMAU SIBERIA lompat bolela makan TIGER biskuat ni..hahaha..



P/S: harga biskuat kat kedai berbeda-beda harganya..enggak cocok...huhu

No comments:

Post a Comment