Tuesday, April 12, 2011

kisah lelaki dan gadis manis

aku ada 1 kisah mengenai lelaki dan gadis..alkisah kawan aku ni secara tak sengaja telah dilantik menjadi saksi 1 kejadian yang aku kelaskan sebagai kelakar..haha..sebab apa aku kata kelakar?? jom bersama saya membongkar misteri di sebalik kejadian ini,ayuh! haha dah macam pengacara tak laku je..hahaa

aku ade seorang kawan yang aku kategorikan as kaki merendek a.k.a kaki lepak yang tegar kerana saban hari dan minggu beliau akan keluar pusing-pusing 1 KL la kiranya. kalau pasal nak cari port lepak, jalan nak pegi 1 tempat tu, atas bawah, uptown downtown, tanya je dia, dia bole bagi jalan yang lagi tepat dan bernas dari google map..heheh setiap ceruk KL ni dia tau..bukan macam aku, nama je anak KL,lahir dekat KL,pegi KLCC naik kenderaan sendiri pon boleh sesat dan tak sure jalan biarpun 10 kali pegi..hahaha..tapi klau jalan KL ni naik public transport especially LRT, hah ni la orangnya..hahaha..aku rasa lagi senang commute..tak risau jam dan parking.

nak dijadikan cerite, time member aku ni lepak dekat port lepak dia area KL, dia terlihat dan terdengar  sebuah kes pelik..kita ikuti flashback kawan aku seperti yang diceritakan oleh beliau kepada aku..AMARAN: TRUE STORY!!


Lelaki: kenapa awak tampar saya?!

Gadis: sebab awak kurang ajar! kenapa awak tengok saya dengan pandangan yang menelanjangi saya?

Lelaki: hello cik, dah awak pakai macam tu kenapa? tersembol sana sini..pakai baju dedahkan dada heng sana heng sini itu gadis melayu ke?

Gadis: suka hati I lah, baju I.. tapi kenapa U tengok sampai nak terjojol biji mata?

Lelaki: suka hati I lah, lagipun U dah belanja,so I sapu jela..lagipun, cik sendiri yang bagi saya tengok,  jadi janganlah marah kalau saya tengok..




member aku cakap, sampai situ jela flashback aku.eeceh macam skrip dalam filem..hahaha aku gelak je dengar dia cerita dengan penuh semangat dan iltizam, macam nak join maharaja lawak je gaya dia..hahaha
bagi aku kes ni aku tak tau nak cakap ape, either side is not right too..ala lagipon kalau tak nak bagi orang tengok,janganla dedahkan, bila dedahkan jangalah marah kalau orang tengok..SIMPLE!..heheh




P/S: aku kadang tak tahan sejuk kalau masuk mall kat KL ni..tapi aku tengok ramai je pakai dedah, memang keturunan kulit tebal ni..huhu

No comments:

Post a Comment